vineri, 21 august 2009

Crescatori de caini tampiti

M-am intalnit ieri cu un tip pe care il cunosteam din vedere si stiam ca el are un pitbull. Ma intreaba ce imi mai face rottweilerul, daca a crescut....bla bla. Ma intreaba apoi daca eu vreau sa fac bani cu el din monta, ii spun ca nu m-am gandit la asta, oricum el mai are inca mult si bine pana sa il duc la o monta.

Imi zice el apoi , hai sa iti arat un pitbull frumos , il are un prieten de al meu , a dat 300 de euro pe el si face o gramada de bani cu el .Acum cateva zile a castigat 1000 de euro. Si imi arata pe telefon 2 poze cu un pitbull care , da arata bine dezvoltat. Imi zice , stai sa vezi cum il antreneaza si imi arata un film. Am putut sa vad cam 10 secunde din film si am vrut sa ii sparg capul .

Ei bine antrenamentul era in felul urmator . Un dobitoc tinea in lesa un metis de ciobanesc german si celalat dobituc cu pitbulul il lansa in atac spre ciobanesc. Tampitul asta cu telefonul imi spune cu mandrie uite ce lansare are pitbulul, uite ce atac are. Se poate bate si o ora fara oprire, si la ultima lupta l-a omorat pe celalat.

M-am intors si am plecat de langa el. Cum pot sa existe asemenea oameni care pentru ei o lupta de caini este super amuzanta si in prilej de mandrie. Imi este scarba de voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu