luni, 4 mai 2009

Rottweilerul meu

Gata cu vacanta de 1 Mai. Am inceput din nou munca. Si ca sa fie mai interesant acest blog dedicat rasei rottweiler rog pe toti cei care vor sa ne prezinte "odraslele" sa imi trimita cateva poze cu acestia si o scurta prezentare pe adresa rottweiler_caini@yahoo.com . Voi publica pozele si prezentarea cat pot de repede :) . Nu conteaza varsta, sexul daca are pedigree sau nu .

Si ca sa dau startul la poze iata cateva cu puiul meu de rottweiler care in 30 Aprilie a implinit 5 luni. Numele lui este Baron (asta este numele de alint).

4 comentarii:

  1. am incercat sa trimit poze cu rottweilerul meu si mi tot da failure notice asa ca nu cred ca a ajuns mailul...:(

    RăspundețiȘtergere
  2. da nu am primit nimic , mai incearca odata la rottweiler_caini@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut si eu un rottweiler , a fost un super caine,mi-a fost cel mai bun prieten pana in momentul mortii sale , o data cu moartea lui mi-a ramas un mare gol in inima pe care am incercat sa-l umplu cu alt caine , acesta este foarte dragut dar nu e Ghemon al meu . Inainte de a mi-l lua pe Ghemon aveam fobie de caini , dupa ce a intrat in familia mea acest urias "feroce si bland" mi-s schimbst cu 180 de grade viziunea si simtamintele fata de caini . Merita totul aceasta rasa,e impresionanta

    RăspundețiȘtergere
  4. imi pare rau pentru pierderea ta. asta este viata si trebuie sa fie si momente de acest fel. am publicat pozele cu rottweilerul tau Ghemon. Era un caine frumos

    RăspundețiȘtergere