luni, 25 mai 2009

El este Bru





Buna ziua,
Urmaresc cu interes blogul, pentru ca, desi am mai avut catei, de data asta se pare ca e ceva altfel. "Copilasul" meu se numeste Bru si este metis de rottweiler. Cand l-am luat am crezut ca este rasa pura,, dar apoi la veterinar am aflat ca e doar pe jumatate :)). Asta insa nu ne-a descurajat deloc pentru ca e ca si copilul nostru, si asa cum nu sti ce culoare or sa aiba ochii copilului tau sau cum va arata, sau daca va fi fata sau baiat, asa am considerat si ca de fapt nu noi l-am ales pe el, ci el pe noi.
Stapana mamei sale il pusese intr-o punga cand avea doar o zi si impreuna cu o parte din fratiorii lui era in drum spre bena de gunoi, dar i-a luat o fata si de la ea Bru a ajuns la noi. L-am hranit cu biberonul mai bine de o luna jumatate, ne-am chinuit sa il invatam sa bea apa si sa manance mancare, iar acum are 3luni jumatate si stie deja comenzi ca "aici", "sezi", "asteapta", "sus". E fan stat in brate si uraste mustele din tot sufletelul lui.
El e bucuria noastra cea mai mare si noi a lui (de cate ori intri pe usa, chiar daca ai fost plecat 2 minute, e ca si cum atunci te-ar vedea dupa muuuult timp :)) )
As putea sa vorbesc despre el zile intregi, dar cred ca e cazul sa nu plictisesc prea tare.
Multumesc frumos pentru sfaturile de pe blog, pe mine ma ajuta.
Ramona

Bine ai venit Ramona. Este foarte important ca acum este bine si va bucura viata. Astept in continuare vesti si poze cu Bru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu