joi, 30 aprilie 2009

Rottweiler caine de companie

Nu am mai scris pe acest blog despre rottweiler pentru ca am fost un pic dezamagit. Nu ma intelegeti gresit nu am fost dezamagit de rottweiler pentru ca este un caine minunat. Am fost dezamagit sa vad ce cauta lumea pe net referitor la rottweiler. Am vrut chiar sa nu mai scriu deloc despre aceasta rasa minunta de caini rottweiler dar pana la urma mi-am zis ca mai sunt si persoane care ii iubesc, isi doresc un pui de rottweiler si poate prin ceea ce scriu aici pot sa ii ajut macar un pic.

Sa va spun de ce am fost dezamagit. Pentru ca am vazut pe net foarte multe cautari legate de rasa rottweiler astfel: rottweiler atac, batai caini rottweiler, muscaturi rottweile, batai cu caini, rottweileri de lupta, lupte rottweiler.

NU AM CREZUT ca sunt atatea persoane care sunt interesate de rottweiler doar ca sa il poata folosi la lupte sau sa mearga pe strada si sa il puna sa omoare caini vagabonzi. Rottweilerii sunt niste caini foarte afectivi si din cauza unor astfel de stapani iresponsabili rasa rottweiler a avut de suferit.

Am trecut insa peste acesti indivizi si voi incerca in continuare sa vorbesc despre acesti caini deosebiti ROTTWEILERI.

2 comentarii:

  1. eu zic ca sunt oameni si oameni...unii mai constienti altii total inconstienti..penru cei care vor un caine, fie el rottweiler fie alta rasa merita...
    Eu mi am luat catelul crezand ca e rottweiler pur si am aflat apoi la veterinar ca e doar metis de rottweiler..nu ma intereseaza ca poate jumatatea cealalta e maidanez sau orice altceva...il iubesc si am grija de el ca de un copil, am inceput sa l invat comenzi simple si elementare si dupa abia 2 luni nu imi mai imaginez viata fara el...cei care isi bat joc de cateii lor or sa isi ia rasplata pentru ca se pare ca nu si dau seama ca au in maini o viata a unei fapturi cu inteligenta, doar ca fara grai

    RăspundețiȘtergere
  2. este foarte adevarat ce spui , un caine, o fiinta , un suflet iti bucura viata. sunt oameni care nu ar trebui sa se numeasca "oameni" daca pot sa spun asa, sunt crescatori care pur si simplu isi bat joc de rase si ii inmultesc cum le trece prin cap doar pentru a scoate profit.

    sa-ti traisca puiul si sa te bucuri de el cat mai multe

    daca vrei poti sa imi trimit poze cu puiul tau si le postez pe blog. adresa este rottweiler_caini@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere