miercuri, 17 martie 2010

Rottweiler caine de paza si protectie

Am citit azi ceva interesant despre un rottweiler. Ma bucur cand presa mai scrie si astfel de cazuri

Un judecător din Anglia a felicitat de curând un câine din rasa rottweiler pentru că a salvat o femeie de la a fi violată într-un parc.

Liz Maxted îşi plimba căţelul prin parc când animalul în vârstă de doi a simţit ceva suspect şi a fugit de lângă stăpână. Acesta auzisese strigătele unei femei dintr-o zonă forestieră, moment în care a alergat în acea direcţie pentru a investiga.

Rottweilerul Jack a dat peste Esmahil Adhami (18 ani), care molesta sexual o femeie pe care o trăsese în padure pentru a o viola. Animalul a început să latre foarte puternic şi l-a îndepărtat pe agresor, apoi a stat în preajma femeii ca un "animal de pază" până la sosirea poliţiei, relatează cotidianul Daily Mail.

sursa: Libertatea

2 comentarii:

  1. Am si eu un rottweiler, dar sincer eu chiar nu vad unde e agresivitatea de care toti vorbesc. E ca un stigmat. Toti se tem fara macar sa fi vazut vreodata minunatia de catel (eu ii spun ca e corcitura intre porc si pisica. porc pentru ca mananca orice, absolut orice, iar pisica pentru ca e foarte lipicioasa). Parerea mea e ca toti cainii au un potential agresiv, si reactioneaza ca atare in anumite conditii. Cred ca trebuie obisnuit cu diverse situatii ca sa nu le perceapa ca si pericole.Dar daca e achizitionat de oameni bolnavi, care gusta euforic din apisoadele de agresivitate ale animalului, atunci normal ca vor intereveni probleme mai tarziu. Oricum, e cea mai inteligenta rasa canina.

    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Principalele calitati ale Rottweilerului sunt luarea urmei (copoi), caine ciobanesc, de paza si de protectie, politist si caraus deci nu ma mira deloc articolul din anglia.
    http://www.realsecurity.ro/contact.html

    RăspundețiȘtergere