miercuri, 14 ianuarie 2009

De ce rottweiler?

Cred ca oricine se hotaraste sa isi cumpere un animal de companie ( si aici nu ma refer doar la caini sau ) trebuie sa se documeteze foarte bine cu nevoile viitorului lor partener precum si de problemele care pot sa apara in aceasta convietuire om/animal de companie.

Asa am facut si eu , desi imi doream de foarte mult timp un caine, un rottweiler sa fiu mai exact, am stat mult timp si am citit despre aceasta rasa. Rottweilerul este un caine foarte complex, cu o personalitate foarte puternica ( masculii mai ales incearca sa devina sefii haitei/familiei, fiind foarte dominanti), de aceea este indicata dresura de la o varsta cat mai frageda pentru puii de rottweiler.

In momentul in care lumea din jurul meu a auzit ca doresc sa imi cumpar un pui de rottweiler au incercat sa ma faca sa ma razgandesc, cu diferite motive- ca atunci cand se va face mare va sari la mine sau la alte personae din familie ca sa ne muste, ca nu isi recunoaste stapanul, ca nu te poti intelege cu el. Nu spun ca nu exista astfel de cazuri, da exista insa acest lucur se datoreaza unor greseli facute de stapani in perioada de crestere a puiului, neacordarea de atentie in dresaj pentru pui, bataile aplicate..etc. Un rottweiler ( sau orice caine) cum il cresti asa il si ai.

Rottweilerul este un caine puternic (poate trece de 70 de kg), impunator insa extrem de loial si afetiv cu stapanul si familia lui. Este adevarat ca are un singur stapan pentru care si-ar da viata, insa iubeste si protejaza la fel si pe ceilalti membri ai familiei. Rottweilerul este un caine de paza, va apara foarte bine teritoriul/casa in care locuieste si oricine va vedea un rottweiler in curte se va gandi de 2 ori daca merita sa intre .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu